Utbyte

Idag blev en hemsk morgon. Jag fick nämligen gå upp klockan 8! Halv 10 var jag i skolan (!!!!!!!!!!!) på möte om utbytesresan till Spanien. Man fick äntligen reda på de exakta datumen. Det blir 9:de-30:de mars. Det hade inte suttit fel att åka några dagar senare. Men det kommer bli jätteroligt! Väntar spänt på att få reda på vad man ska ha för värdfamilj.
Hemma tittade jag klart på The Green Hornet som jag började på igår. Men pratade med Joakim till 3 så jag orkade inte riktigt titta klart då. Den var väldigt lik Tron som jag såg igår. Samma uppbyggnad och handling, men bra på olika sätt. Fick också lite Sagan om ringen Frodo - Sam känsla, och det var väldigt irriterande för vem tycker inte att det är Sam som är hjälten genom filmen!
Nu ska jag fortsätta min filmhelg, vilket är skönt för jag känner mig lite småkraslig, börjar få huvudvärk igen. Nu blir det Easy A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback