Myshelg

Nu har jag kommit hem från en otroligt mysig helg med Joakim. Gasch, jag ville verkligen inte sätta mig på tåget hem. Väl på tåget sitter det sådanna härliga pojkar som svär helt fasansfult högt. Aga borde vara tillåtet på vissa.
Pojken och jag han inte med så mycket. Vi sov ganska mycket. Men vi tittade på Paranormal Activity (som var ganska dålig, otroligt missnöjd) och Inception som var bra, inte som jag trott, men bra. Trevlig sällskap gör det ju bara bättre.
Det är väldigt småtomt att vara hemma själv. Imorgon kommer Louii forhoppningsvis till skolan annars blir jag ledsen! You hear that!

Kommentarer
Postat av: louise

Du får gärna komma i mina mybor HAHAHA BYXOR* om du vill, men tvätta dem efteråt bara hihi. Jag tror att dom passar dig med. Bara du som har så konstig uppfattning om din kropp! Om det är något så är de för kota, men kan shorts vara det? njah! <333333

2011-01-17 @ 14:43:46
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback