Låt det gå

Mitt filmtittande har tagits till en helt ny nivå.
Förutom de filmer jag skrev att jag tittade på igår så har det blivit: Blind Dating, The
Social Network och Megamind. Nu ska jag sätta på I rymden finns inga känslor och efter
det I Love You Phillip Morris.
Igår kväll kännde jag att jag behövde röra på mig, så jag beslutade mig för att ta en
promenad. Jag går alltid samma väg när jag tar en promenad. Det är en ganska enslig
skogsväg. Klockan vad runt 7 och det var kolsvart. Jag hade en lampa och lyssnade på
P3. Tyvär så har min ena hörlur gått sönder så jag måste köpa nya hörlurar, pga av detta
så hade jag bara en i. Då är det väldigt svårt att undgå prassel i skogen. Där jag bor
stryker det omkring vildsvin, vilket är väldigt läskigt. Jag lös precis framför fötterna
på mig själv och spände mig så mycket att jag mådde illa. Fånig är jag för jag var starkt
besluten om att jag skulle ändå gå bara liiiite till. På hemvägen sprang jag lite då
det raslade till i skogen. Nästa promenad blir nog i dagsljus, eller i alla fall
inte ensam.
Imorgon får jag träffa Louii igen. Hon har varit borta hela helgen. Förklaring till
varför jag legat hemma och byggt upp ett osunt filmtittsbegär. Jag har även dataprov
i photoshop och illustrator. Får hoppas att det går bra.

Kommentarer
Postat av: louise

herrejösses vad du har uppdaterat min lilla flicka :D fast jag har inte kollat så mkt på datorn heller hehe. Naw vilken tur att det inte kom något vildsvin då :D ses imorgn bby pussssssssssss <333

2011-01-23 @ 21:49:09
URL: http://doiseaux.blogg.se/
Postat av: Kay

ah den välkända promenaden mot brotten tror jag?. Akta dig för alla odjuren i skogen!

2011-01-24 @ 00:52:30
URL: http://kayoz.blogg.se/
Postat av: Snugglouiii

SV: JAAAA! VI BÖRJAR IMORGON. SÅSSSSSS FFS :D<333333

2011-01-24 @ 11:21:46
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback