Lag älskal blåbäl!

Idag har varit än riktigt jobbig dag!
Som vanligt på tisdagar så får man stiga upp i ottan, klockan 5. Sen är det dags för en 1½ timmes japanskalektion följt av... 2½ timmes håltimme! Det var tur att man fick reda på det innan man åkte tillbaka till sin ordinarie
skola. Jag och Louii åkte hem till henne, lagade mat och la oss och tittade på Säg att du älskar mig. Åkte tillbaka till skolan och hadesömnad och facktekning, vilket jag knappt kallar för lektioner.
Igår kände flickan och jag att det var dags för lite mumsmat. Saigon omnomnomn! Vi satt också och "pluggade" japanska i form av att busa med folk att vi var japanska utbytesstudenter. Lyckat, men en öm hals dagen efter. Smällar man får ta för att vara en lustigkurre!
Mina älskade hörlurar har tillslut gått bort helt. Må de vila i fred, jag kommer alltid att minnas er mina älsklingar. Tyvär får ni en ersättare i veckan. Whops där
rök 400 kroners.
Men nu ska jag ta och skriva lite på min svenskanovell för
den ska in på torsdag.

Kommentarer
Postat av: louise

Menal du att du äslkal blåbäl? <333333333

2011-01-26 @ 15:44:07
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback