Fint

Dagen: I skolan hade vi teaterprojektet hela dagen. Efter att ha läst manuset för Lojjjooo igår (med mycket härlig inlevelse om jag får säga det själv) verkade det helt skruvat. Det blir säkert jättebra i slutet, men nu vet jag inte vad jag ska förvänta mig. Vi pratade mest och skissade lite på huvudpersonernas kläder.
Sen började jag sy på min awesomecoola hippie-klänning som jag ska ha i sommar! Jag tror det kommer bli helt fantastiskt! Om inte annat är den swenaskön!
Vid 1 knallade man iväg till standen där textilfärg ihandlades. Med dem och det fina ljusa jeanstyget så ska ett par finfina höga shorts lé usa födas! Jag gick också förbi wesc och fick mina hörlurar bytta mot den modellen jag hade förut. De är både bekvämare, finare, och håller antagligen bättre. Så matchar de min inhandlade tubtopp också!
Jag fick springa iväg till carlings och ta igen fredagens arbetsdag. Passade då också på att handla mina undanlagda grejer. Känns lite konstigt att köpa tjejgrejer från ccccarlings, det brukar bara bli pöjkthings!
Man har alltid härlig tur med bussar också. Inte var jag själv om det, stod en liten ensam pöjk som också skulle med, fast missade. Måste vart första gången i världshistorien som min buss varit för tidig! Hutrade hem till Lojjoooo i någon timme eller så, och sen gick man till bussen igen. Men nu är jag hemma med härlig huvudvärk efter dagens alla äventyr. Så nu blir det en mysig varm dusch, städa lite, och sen sova.
(vet inte varför jag kallar dig Lojjooo?!!=!?"?!??"?!?)

Kommentarer
Postat av: LOJJOO

what's up with LOJJO? xD

Fina stuff du har köppptt. Speciellt ankare tröjan, hörklurarna och linnet :d vi kommer se likadan ut :D fast jag borde inte köpa hörlurarna... Fast dom är fina. Och du köpte samma linne som jag :D men du är´so darn mkt snyggare än mig i det iaf. MOO PÅREJ -.- Aja . Fortsätt med din hippieklänning nurå sötis :D puss loveya!

2011-02-03 @ 13:06:01
URL: http://doiseaux.blogg.se/
Postat av: LOJJO XD

SV: Hahha, då läru säga till joke me kniven att myrorna stänger två och saigon stänger 7 för att vi ska hinna :D



sv2 hehe och jag vet att du är supersnäll :D o du hade det svarta linnet innan mig så du ÄR coooolare! men jag gillar dig iaf :D <3333333

2011-02-04 @ 17:53:29
URL: http://doiseaux.blogg.se/
Postat av: LOJJO XD

hahah du skrev verkligen snuttsik det såg ut som snuskis xD <3333333333

2011-02-04 @ 17:54:28
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback