Magen säger Om-nom

Var på middag idag på O'Learys som tack för att jag har varit ungdomsledare och sommararbetare (tror jag!). Trevligt att träffa massor med människor man inte har sätt på ett tag. Blev buffe och kladdkaka med grädda(som ran) det va lé delicous!

Imorgon ska en dam komma och prata om en teater som vi kanske ska sy kläder till. Det låter som en väldigt rolig grej, hoppas bara att det är det också! Sen ska jag till Marieberg med mor min och handla lite présents. Ska försöka lirka till mig det snygga linnet på JC också, hehe!


Kommentarer
Postat av: louise

hahahha va kul. Först ja ba: WTF VRF HAR HON EN DILDO?! men det var din locktång xD

hihihhihih. Hoppas du får det kult på marieberg bebis <33333333333

2010-12-08 @ 17:24:25
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback