alors on danse

Åter igen har jag haft otroligt mycket att göra. Har stressat på med teaterprojetet som äntligen är klart!
Igår och i torsdags hade min klass Företagare för en dag. Vårat företag (som bestod av nästan hela klassen) gick under namnet Gött Häng. Det blev inte så lyckat och vi gick i konkurs. Men det var mycket roligt med gitarrspel och helt enklet gött häng.
Idag är sista dansföreställningen för i år. Har haft dans söndag, måndag föreställningar onsdag-lördag (idag). Det är alltid helt otroligt roligt och sorgligt när sista föreställningen tar slut. Längtar redan efter nästa år.
I år dansar man som Dr.Jekyll and Mr.Hide, grekisk gudinna och cancan dansare.
Nu ska jag plugga på så att jag förhoppningsvis kan hänga med Lojjo inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback