Tänder första ljuset och känner lukten

Idag är det första advent, inte lång tid innan jul, det är helt okej. Sen är det Nyår. Sen är det april, hehe.
Det hände en väldigt nja inte rolig sak men en sak förut. Jag hade precis diskat så hör jag mor min roppa nerifrån köket. Det är vatten över hela golvet. Då har det blivit stopp i avloppet så det är en swimmingpool i hela köket. Vem vill inte ha en innimhuspool! Men nu luktar det avlopp i hela huset, det är ganska mumsigt, inte.
Imorgon är det skola igen, men en ganska skön vecka. Imorgon är en vanlig dag, på tisdag har vi bara nationella i engelsa, på måndag är det studiedag, och sen är det bara torsdag, och fredagspraktik kvar! Helt okej.
Imorgon får jag träffa älsklings Louii igen, har saknat dig hela helgen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback