Inget att lita på


Dags att dra fram varjfättan från förra året snart. Nej jag känner att den inte är jag i år. Inte än i alla fall. Blir mössan från Carlings på fredag istället.
Jag älskar dethär vädret. Vad mysigt det va när man skulle gå ut efter japanskan. "Åh Louise det snöar". 5 minuter senare står vi och trycker bakom en container. Och värre blev det. När vi skulle hem var det ju flera meter snö utanför lägenheten, och det hade fortfarande inte slutat snöa.

Efter 40 minuters väntan på bussen som inte skulle komma i stormen gick jag hem till Louii igen och dog lite tills mor min hämtade mig. Jag trodde att jag skulle frysa fingrarna av mig, och vintern har bara börjat... Är det sånthär väder imorgon vet jag inte hur taggad jag är på skolan, trotts att jag kommer bli klar med stjortan. Sen blir det usa-flagg-shorts!


Kommentarer
Postat av: louise

fy på snö!

Stackars bubbis som fick vänta på bussen i evigheter! <333

2010-11-12 @ 20:53:53
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback