Kluven

Sitter och är arg och förväntasfull på samma gång.
Arg är jag för att mina nya wesc hörlurar redan har gått sönder. Jag har inte ens haft dem i en vecka, och inte har jag använt dem i helgen heller. Så de kan förvänta sig att en rasande Jag kommer in i veckan och vill ha en förklaring till denna dåliga kvalite.
Det var också roligt att när jag packade upp hörlurarna och skulle testa dem så var den en 1dm lång "extrasladd" av något slag. Med den i så blev ljudet helt fasansfullt diskant, inte fint någonstans!
Förväntansfull är jag för att jag ska lägga mig att titta på Black Swan, som jag såg trailer för igår på bion. Verkar helt awesome. Fast mer awesome än Burlesque kan den inte vara. Den var helt otroligt. Måste t.o.m medge att den var en av de bästa filmer jag sätt... Så man sitter inte och lyssnar på soundtracken eller så nu... !

Kommentarer
Postat av: louise

host, skullcandy håller iaf längre host, harkel. Bubbis. Skäll på dom. Vofvof! Vi ses imorgon älsking. Pusspuss

2011-01-30 @ 21:28:35
URL: http://doiseaux.blogg.se/
Postat av: louise

host, skullcandy håller iaf längre host, harkel. Bubbis. Skäll på dom. Vofvof! Vi ses imorgon älsking. Pusspuss

2011-01-30 @ 21:28:37
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback