Ingerman

Jag har fått en mörk sida. Och han heter Ingerman!

 

Han föddes idag, på min engelska lektion och är följden utav
två dagar av aggresivitet, brist på sömn och överkonsumering
av kaffe.
Ingerman är farlamad i ena armen och har konstant nackspärr.
Han hatar barn och är kvinnonedtryckare. Passar då perfekt in
i sitt jobb som lärare. På sin fritid tycker han om att hitta på
hemska skoluppgifter och komma på nya sätt att svika de
stackars barnen som han lovat ska få göra en hel bunt roliga
och kreativa övningar.
*gnäll*
*gnäll*
*gnäll*
*gnäll*
*gnäll*
*gnäll*
*gnäll*
*gnäll*
Vem vill inte dejta detta kap frågar du dig.

Kommentarer
Postat av: Klas Ingerman

Jovars detta var inte helt fel. Jag är stolt Sarah! Bättre skapare kan man inte be om.

Nu ska jag iväg för att förvrida en kreativ bildklass till en mördande mattestund.



HEJSVEJS!

2011-01-12 @ 19:17:50
Postat av: snyggsarah

(Y) fast Ingerman är ju förnamnet, och han undervisar varken i bild eller matte. Din lilla fejjjkter ;D

2011-01-12 @ 20:31:29
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback