Wazzup

Dålig upptadatering, ja. Bra förklaring, åh ja!
För det första håller vi på att bygga om
köksdelen av huset så internetsladdar rycks in
och ut hela tiden.
Och för det andra så har jag spenderat fantastisk
tid med Joakim.
Till honom åkte jag i lördags. Vi kollade på när
hans far spelade, det var jättekul! Sen har vi
mest haft det jättemysigt och bara njutit! I går
tog vi en roadtrip hem till mig och svängde förbi
a bunch of old friends.
När vi kom hem sådär mitt i natten så hade jag
varit jättesugen att titta på Transformers hela
dagen. Jag var 1000% säker på att jag hade den
på datorn med.... nej. Så det fick bli en annan
film. Vi kollade igenom de filmer jag hade och oj
nej vad är dethär för coolt, en Assassions Creed
film det kollar vi på. Det var ett 35 minuters
avsnitt av något jättekonstigt... Totally not golden.
Men nu har han åkt och usch vad jag saknar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback