Ensam

Har haft en helt underbar helg då Joakim kom och hälsade på. 3 veckor sedan vi såg och det är helt åt fanderns för länge!
I lördags gjorde vi Myrorna och Saigon med Louii. Seden fann vi oss på någon konstig spelning på ett konstigt ställe med konstiga människor... bra musik dock, när man satt i bilen utanför och lyssnade!
Idag kom min kusin också, hon gav joookki tummen upp, haha.
Och nu åkte han får cirkus 5 minuter sedan, shetans pomfretans vad ensam jag känner mig nu. Så ska ta en långdusch, städa lite och sedan ringa och höra hur han har det på vägen mot ödet.
Komihåglistatillmigsjälv
•Komma ihåg att göra klart stickningen tillhantverken imorgon
•Göra klart fackteckningen
•Tvätta tyget till tisdag
•Ta med samhällsboken hem
•Skriva klart Svenska uppgift
•Baka till fika-fredag på carlings

Kommentarer
Postat av: louise

Bubbis då! Jag får ta hand om dig imorgon så du inte känner dig så ensam :)<3333333

2011-02-07 @ 00:06:05
URL: http://doiseaux.blogg.se/
Postat av: emma

(y' hoppas du har sparat teckningen jag gjorde:D hihihi:') ILY! <3<3

2011-02-07 @ 18:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback