Dagen

Härlig dag; Sov mig igenom hela japanskan
och köpte mig sen en stoooor daimmarabou!
Sedan matte, en härlig håltimme, en mumsig
avokado-macka, sömnad då jag äntligen fick
sätta igång och sy mina wünderbara shorts
(iof bara besparingen men men) och sist
underbara fackteckning.
Sedan blev det mysfika med Lukas och Ludvig mfl.
Och vad är dethär för förbaskat väder!
Snön hade ju precis börjat smält och man
såg en liten glimt av den underbara våren.
Nu är vi ju tillbaka i mitten av vinterkylan
igen. Längtar helt sjukt mycket tills det blir
dags att sätta sig på ett plan mot Spanien i
tre veckor!
Lovet är också ganska efterlängtat då det
betyder att man inte behöver ut i kylan kl6
på morgonen. Åh efterlängtade sovmornar,
vad jag kommer välkomna er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback