Hemma

Att vara hemma klockan sex en söndagskväll är något väldigt nytt. Det har jag inte varit på jag vet inte hur länge. Grattis till alla pappor (specielt min) för det är farsdag idag!

Louii i helgen som vanligt, vi gjorde inte så mycket hahah. Sen har jag varit i Nora idag hos min mormor och morfar. Och hemma innan sex som jag har sagt, mycket lustig känsla... nu har jag tappat bort fjärkontrollen också...men nu hittade jag den! Så nu blir det How i met your mother, senare Wanted. Ha det puss!


Kommentarer
Postat av: louise

bubbisen min uppdaterar allt ibland :D Så duktig du är hihi. Ja jag är ju hemma och väntar på dig nu, för du sliter på caaaaaaaaaarlings mohahhahahah. puss

2010-11-19 @ 16:28:25
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback