-14.6

Sov en lur i Louiis säng inatt, den är skön.

Idag har det bara varit nationella prov. Idag blev det engelska A. Det gick helt okej tycker jag. Hoppas att det i alla fall blir vg. Annars blir jag ledsen tjej i ögat.

Fett lack på aftonbladet. Kommer bli min nya hatgrej, hata ska man inte, men inte tycka om grej.

Spenderade lite tid med Gunnar idag. Det va jättelänge sen. Vi satte oss framför hans nya brasa och pratade om allt och inget. Det va härligt! Sen kollad vi på The chainsaw massacre in texas och sjöng lite Fly on the wings of love. Mycket vackert må jag säga.

Så kan jag säga att när jag blir stor ska jag bli en jättecool mor!

Imorgon är det ingen skola heller. Det är ett feting +! Men ett feting - är att jag inte har något nikotinbegärsdämpande. Så det kanske blir att man måste åka in till staden och våldgästa Louii och Benjamin. hehe

Kommentarer
Postat av: louise

hiii, hm ja våldgärsta oss hihi! <3

2010-12-01 @ 00:14:32
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback