Olyckans lycka

Igår tog jag en liten tur till Jönköping där jag stannade och var med mr.Möller. That
was kind of very very, very awesome! Idag, när han skulle köra mig till tåget i Mjölby
så duger det inte med att vi redan ligger efter i tid, utan det är såklart olyckor på
vägen så vi fördröjs ännu mera. Vi hinner inte fram i tid. Utan han kör mig hela vägen
hem till Pennybridge! Vilket var kul för då behövde vi inte skiljas åt riktigt än. Men
det kändes så sjuktdåligt att behöva lämna honom för attåka hem helt själv...
Under min vistelse fick jag se hans otroliga pannkaks-skils. They were unbelivable! Och
de va goda också! Kommer nog aldrig kunna äta vanliga svensson-pannkakor igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback