Knäpp katt!

Min katt Stitch tog precis med sig en liten levande mus in. Den sitter nu tryggt bakom databordet där ingen når den!

Som jag sa igår så åkte mor och jag till Marieberg idag. Jag kunde inte låta bli att köpa det fina linnet på JC. Jag är så jäklarns svart och trist nu i vinter! Men det är så snyggt! Var också tvungen att införskaffa lite Strepsil för jag vaknade med ont i halsen och vill inte bli sjuk! Jag började också handla lite présents. Blev en till Louii, heheh lite nyfiken va!?

Imorgon händer inget specielt, lite trist. Fast har ingen Engelska och ska såklart vara med Louii, så det är underbart!

Kommentarer
Postat av: louise

auw, bubbis, vi ska pluggelipluggplugga! <333333333333

2010-12-08 @ 21:58:55
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback