Ber om ursäkt

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Har bara suttit vid datorn under nätterna hela helgen. Då har jag haft såhär roligt:

Igår var jag och Louii på Marieberg. Skulle bli lite julhandel, men jag har inte fått mina pengar en så det blev inget av. Men fick tag i en superfin plane dubblring på JC. LOVE IT. Pasade också på att köpa på mig ett par långrandiga sturmpbuxor till eftersom jag redan har gjort en stor reva i de förra.
Vi har också suttit och spelat Naruto Ultimate Ninja sen igår då Louii köpte det. It's so awesome!

Nu ska jag snart börja gå mot bussen och åka hem. Förhoppningsvis så mötar man någon på vägen som vill köpa cigg. Annars får man försöla överleva tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: louise

naaaaaaaawww så dullit!

ses imorgon älskling <3

2010-12-05 @ 19:33:05
URL: http://doiseaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback